Zupa krem z cukinii

Jako, że jadłam ostatnio w pracy pyszną zupę krem z cukinii, postanowiłam zrobić swoją wersję. Nie wyszło tak dobrze jak ta z pracy, ale na tyle dobrze, żeby wam pokazać ten przepis.



Składniki:
4 średnie cukinie
1 duża cebula
1 litr rosołu
4 łyżeczki pasty curry
4 ząbki czosnku
2 łyżki oliwy
sól, pieprz




W garnku rozgrzałam oliwę, dodałam pokrojoną w kostkę cukinię, cebulę i trochę wody, przykryłam i dusiłam 10 min. Potem dorzuciłam rosół w kostce :P (miałam akurat zamrożony litr rosołu). Przykryłam wszystko aby rosół się rozpuścił, a kiedy to się stało dodałam pasty curry. Gotowałam całość na sporym ogniu przez 10 min, aż cebula i cukinia stały się całkowicie miękkie. Następnie zblendowałam na gładko. Na koniec przyprawiłam i dodałam wyciśnięty czosnek. 




PS. Dziki kąt pod jakim robię zdjęcia to nie moja wizja artystyczna, tylko efekt tego, że w kuchni światło mam za plecami i muszę kombinować, żeby własnym cieniem nie zasłaniać przedmiotu zdjęć.


Komentarze