Koreczki

Koreczki zawsze kojarzyły mi się z rodzajem przekąski, przy której jest więcej roboty niż frajdy z jedzenia, ale się myliłam :) To połączenie smaków wyjątkowo mi spasowało, dlatego tu wrzucam.

Składniki:
oliwki
pomidorki koktajlowe
ser pleśniowy - w zasadzie dowolny, ale niezbyt miękki, bo trudno się taki kroi w kostkę, ja użyłam camemberta
kiełbasa surowa dojrzewająca (myślę, że z dowolną suchą kiełbasą będzie też dobre, podobnie jak z kabanosem itp.)

Wykonanie:
Pomidorki rozkroiłam na połówki, kiełbasę pokroiłam w niezbyt grube plasterki. Na rzeczonych plasterkach układałam kawałeczki sera pleśniowego, na wykałaczki nabijałam połówki pomidorka, dokładałam jeszcze jeden plasterek kiełbasy, oliwkę i przygotowane wcześniej plasterki kiełbasy z serem.
Elementy, które już się nie zmieściły na wykałaczkach - siup w dziób.

Wspaniale się komponują z frytkami selerowymi:


Sucha

Komentarze